Rae Sremmurd - No Type Lyrics (*.LRC)

You should type search queries like singer name AND song name or full song name. Alternatively DROP MEDIA FILE HERE
Artists: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | #

Singer: Rae Sremmurd | Song: No Type

Rae Sremmurd - No Type Lyrics (.LRC)

[00:00.80]Yah!
[00:11.30]Bad ******* is the (Yah)
[00:14.90]I ain't got no type (Nah)
[00:18.20]Bad ******* is the only thing that I like
[00:22.20]You ain't got no life (Nah)
[00:26.00]Cups with the ice and we do this every night
[00:29.90]I ain't check the price (I got it)
[00:33.60]I make my own money so I spend it how I like
[00:37.50]I'm just living life
[00:41.30]And let my momma tell it ***** I ain't living right (nope)
[00:45.30]Chop the top off the Porsche, that's a headless horse
[00:49.20]Extendo long as an extension cord (cord)
[00:53.00]***** I ball like Jordan and I play full court (I play full court)
[00:56.80]And if you not my type then you know I got to keep this **** short (I got to keep this **** short)
[01:00.80]What you know about a check?
[01:01.80]What you got up in your pocket?
[01:02.90]What you spending when you shopping, dawg?
[01:05.00]Why you wanna go flex like you all in the mix?
[01:06.80]Like you got some **** popping off
[01:08.00]I got some models that you see up in the movies
[01:10.20]And they want to make a f**** for the camera (yeah?)
[01:12.20]Wanna be Kim **********
[01:14.20]heard I was living like a bachelor
[01:15.90]I ain't got no type (nah)
[01:19.70]Bad ******* is the only thing that I like
[01:23.60]You ain't got no life (nah)
[01:27.30]Cups with the ice and we do this every night
[01:30.90]I ain't check the price (I got it)
[01:35.10]I make my own money so I spend it how I like
[01:39.00]I'm just living life
[01:42.80]And let my momma tell it ***** I ain't living right (nope)
[01:46.80]Spend it how I like (Yah)
[01:48.70]Sinning every night (Yah)
[01:50.50]Push-start the whip (Hey)
[01:52.40]Brought it straight to life (to life)
[01:54.30]Blowing on the Kush (Blowing)
[01:56.30]Till I'm out of sight (I won't go)
[01:58.20]I don't check the price (*****)
[02:00.10]All I do is swipe
[02:02.00]She said, "Whats your type?" (yeah)
[02:03.90]I said "I like what I like!" (yeah)
[02:05.80]I don't second guess (Nah)
[02:07.40]I just roll the dice (Keep it movin')
[02:09.70]Keep your two cents
[02:11.50]Take your own advice
[02:13.50]I've been living life (Yeah)
[02:15.50]Like I live twice
[02:17.50]I ain't got no type (nah)
[02:21.20]Bad ******* is the only thing that I like
[02:24.70]You ain't got no life (nah)
[02:28.80]Cups with the ice and we do this every night
[02:32.80]I ain't check the price (I got it)
[02:36.50]I make my own money so I spend it how I like
[02:40.40]I'm just living life
[02:44.20]And let my momma tell it ***** I ain't living right (nope)
[02:54.30]I ain't got no type
[03:02.40]I ain't got no type
[03:07.30]And Let my momma tell it ***** I ain't living right
[03:13.30]www.RentAnAdviser.com
Note: some words might be censored in above Lyrics & subtitles for preview only. Uncensored versions of lyrics, subtitles are below. Subtitle may need a correction, you can send a correction to info [@] rentanadviser.com, or you can create your own subtitle by using the Subtitle Maker for Music videos (free) application.
ENABLE javascript in your browser!

Rae Sremmurd - No Type Lyrics (*.LRC)

▼ Rae-Sremmurd-No-Type.lrc Lyrics (.LRC) (Simple)

▼ Rae-Sremmurd-No-Type.lrc Lyrics (.LRC) (ADVANCED)

▼ Rae-Sremmurd-No-Type.srt Subtitle (.SRT)

▼ Rae-Sremmurd-No-Type.vtt WebVTT (.vtt) (Web Video Text Tracks)

NOTE: If you need another subtitle file format, use the open source Subtitle Edit application.

You can use the Kripto Video Protector & Media Player to watch music videos with subtitles, listen audio music files with Synchronized Lyrics (.LRC) or with Subtitle (.SRT) file. You can also get subtitles for your movies or TV series automatically with the application.

YOU PROMISE AND AGREE THAT YOU WILL USE THE SUBTITLES ONLY FOR YOUR OWN PERSONAL, NON-COMMERCIAL USE AND THAT YOU WILL NOT REDISTRIBUTE OR UPLOAD THEM ON THE INTERNET WITHOUT PERMISION. THANK YOU.

Home | Contact | Privacy Policy