Lil Dicky - Pillow Talking feat. Brain (Official Music Video) Lyrics (*.LRC)

You should type search queries like singer name AND song name or full song name. Alternatively DROP MEDIA FILE HERE
Artists: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | #

Singer: Lil Dicky | Song: Pillow Talking feat. Brain (Official Music Video)

Lil Dicky - Pillow Talking feat. Brain (Official Music Video) Lyrics (.LRC)

[00:00.00]By RentAnAdviser.com
[00:13.60]Ey, ey
[00:16.50]Damn
[00:18.80]L tapped twice on some*****like grams
[00:28.00]I just ******
[00:32.50]Now what I'm doing?
[00:34.70]I'm just pillow talking with a *****, ayy
[00:39.30]I'm just pillow talking with a *****, ayy (Do you **** with the war?)
[00:44.00]I just finished spazzing on a *****, ayy
[00:48.50]Now I'm pillow talking with a *****
[00:51.30]I'm like "Girl, that was great, talk about a connection
[00:55.80]Am I alone in my praise, do you share my *****sment?"
[01:00.20]She like "Yeah, that was nice, I enjoyed myself"
[01:06.20]"Great", "yeah"
[01:08.40]She like "Can you reach that shelf for my phone?
[01:11.90]I'll take care the alarm"
[01:14.00]I'm like "Oh, for the morning, like to sleep?"
[01:17.00]She like "Yeah, we just had****
[01:21.70]What did you think?
[01:22.50]I was just gonna **** you and leave?"
[01:25.10]"No, I... I hadn't thought that far ahead
[01:29.20]But of course, can I get you a T-Shi—
[01:32.30]Oh, can you not tickle my hair?
[01:35.90]It's just a personal thing, it's not you"
[01:38.50]"Okay, sorry for doing it"
[01:40.10]"No, no, it’s just a personal thing, it’s not you"
[01:43.10]"Okay cool"
[01:45.20]"Yeah"
[01:46.20]"Uhhh, so you're from Minnesota?
[01:49.20]Only thing I know is that it's colder
[01:50.50]Break it down, how's it compare
[01:51.70]To living in LA?"
[01:52.80]"Well, I can't compare them they're so different
[01:55.40]Y'know what I'm sayin?"
[01:56.60]"Yeah, for sure"
[01:58.40]She like "Apples to oranges"
[01:59.90]"Yeah, well you can still compare them but I hear ya
[02:02.90]What's the deal with your family? Got any siblings?"
[02:05.80]She like "I have a brother", I'm like "Oh, what he do?"
[02:10.30]She like "He in the Army"
[02:12.50]"Oh, true
[02:14.90]Uhh, do you **** with the war?"
[02:20.70]She like "Huh, what did you just say?"
[02:23.60]"Huh, like just now?"
[02:26.00]"Yeah..."
[02:26.60]"Do you **** with the war?"
[02:27.90]"No, I don't **** with the war"
[02:29.30]I'm like "No, I don't **** with the war
[02:31.40]Just don't know how to react to the forces
[02:34.00]I should have just thanked you of course—"
[02:35.60]"Uh, why would you thank me?"
[02:37.80]"Uh... I guess I assumed it extended to families but okay
[02:41.70]While we on the topic
[02:42.50]I been actually thinking about some ****
[02:44.20]About the Army and Navy
[02:45.30]What if tomorrow is the day
[02:46.30]That the ******* aliens came
[02:47.50]And invaded our nation?
[02:48.40]Like, would we even be able to **** with their ****?
[02:50.40]Like do we got the type of weaponry to **** with their ships?
[02:52.60]Or not at all, like would they just walk up in this ************
[02:55.00]Laughin' at us, and blastin' at us
[02:56.60]And makin' everybody disintegrate and assimilate
[02:59.10]Without a hint of intimidation?
[03:00.40]Or could we do some **** to be making they heart race?
[03:02.50]*****ed I don't know the alien heart, but
[03:04.10]You get what the **** I'm sayin?
[03:05.80]Like what the **** would it be like?
[03:07.30]Would they be like Earth go hard?
[03:09.30]Or is it just another conquest?
[03:11.60]Or would they be like damn earth go hard
[03:13.90]They was harder than Simian
[03:16.10]You ever talk to your brother about this uh type of stuff?"
[03:19.30]Then she like "No"
[03:21.00]I'm like "Well, what you think?"
[03:23.50]She like "I don't concern myself with hypotheticals that couldn't be"
[03:28.10]I'm like "Girl, what you mean?"
[03:30.40]She like "I don't believe"
[03:32.30]"In the war?"
[03:33.00]"In aliens"
[03:34.20]"Oh... hold up
[03:35.80]Hold up, wait
[03:36.50]Girl what you sayin?
[03:38.50]That all of the life in the universe happens to be where you stand?"
[03:42.60]"I guess"
[03:43.40]"What an enormous coincidence that **** would be
[03:45.90]Do you see what I'm sayin'?"
[03:47.10]"I can't hear what you're sayin'"
[03:48.30]"Well, the universe always expanding
[03:51.00]There are infinite galaxies
[03:53.10]Why would we be the anomaly?"
[03:55.50]She like "That's no coincidence
[03:58.00]I call that **** God"
[04:00.00]I'm like "Oh, you're religious, *****
[04:02.60]You think it's all God?"
[04:03.60]"No, I know it's all God"
[04:04.70]"No, I know that there might be a God
[04:06.40]First off, nobody knows there's a God
[04:08.20]Girl, I think we should drop this"
[04:10.20]"No, what's goin' on in your brain right now?"
[04:12.50](Brain) Ayy, brain on some other **** though
[04:17.00]I been all up in the club for the year, hey (Brain)
[04:21.60]I been ******* ****, don't mind me uh
[04:25.50]I'm just top flight uh, I could sure use a Sprite, I'm thirsty as ****
[04:31.40]Who getting money? That's brain. Who make decisions? That's brain
[04:35.90]Who make the hits? That's been brain
[04:38.10]Who run the whole operation?
[04:39.70]That be brain—
[04:40.20]Brain, can you just get back to the issue here
[04:43.90]Uh. Really? Can you just remind the brain?
[04:47.00]You're such an idiot, we're talking about God and if he exists
[04:50.80]Don't call brain names
[04:52.70]The brain couldn't recall
[04:55.00]But if I'm not mistaken this ***** to my left
[04:57.30]Guaranteed there's a God
[04:58.40]"I believe in a God, yes"
[04:59.80]So God never wrong
[05:02.00]God never wrong, right?
[05:03.90]"Yeah, that's like the whole point"
[05:05.40]"Brain just get there, please"
[05:07.30]Hold up
[05:07.70]So God made the earth
[05:10.10]And God was like hold up, this **** is boring
[05:14.60]It need more ****
[05:16.50]God was like I'ma put dinosaurs on that *****
[05:19.90]Dinosaurs on that *****
[05:20.90]Then he like why I put dinosaurs on that ****?
[05:23.30]"What is your brain even saying?
[05:24.80]Can he get to the point?"
[05:25.80]“Hold up brain you just did it
[05:27.60]God ain't wrong, what the **** was he thinking”
[05:29.90]”About what?”
[05:31.10]“*****, the dinosaurs
[05:33.20]He made the Earth for them
[05:34.40]But then he like nah?
[05:36.20]Dinosaurs are just blah?”
[05:37.40]”What's your point?”
[05:37.90]“I'ma cook up some ******s?
[05:39.50]Like he was way off
[05:40.70]I don't look like a dinosaur
[05:42.70]Hoe them things thirty-five-feet
[05:44.20]I'm like five-foot-eleven” (Up on Tinder I'm six-foot)
[05:46.90]“Seen that Bronchiosaurus
[05:48.20]That thing ******' neck go to heaven
[05:51.60]And that's just an expression *****
[05:53.00]There ain't no heaven”
[05:54.60]”Ha, funny”
[05:55.60]“I'm just messin' but if he ain't wrong
[05:57.40]I guess this the exception”
[05:59.00]”Can I talk now?”
[06:00.80]“Go ahead”
[06:02.20]”Look, everything in life has purpose
[06:04.90]You, *****ens, a midget at a circus”
[06:07.50]“What?”
[06:07.90]”I don't interpret”
[06:09.70]She like ”That's not for me to determine”
[06:11.80]“So dinosaurs purpose was to just die?”
[06:14.90]”That's not for me to determine”
[06:17.20]“But... ok”
[06:19.30]”I'm just a person”
[06:20.30]“Okay, but think of the root of the argument girl
[06:23.80]View how we started this girl, like you don't believe in the aliens"
[06:27.60]"Yeah, I just-"
[06:28.10]"You confine God to earth girl, I find that **** salient”
[06:30.80]”I just don't presume to know the plan”
[06:32.70]“*****, me neither but that's not what I've been saying”
[06:35.00]”But what are you saying?”
[06:35.70]“Why can't God **** with aliens?
[06:37.60]Why can't Earth just be like a ******* small side project for this guy?”
[06:41.50]”Ok, look we just don't see eye to eye”
[06:44.10]“Yeah but logically like you don't believe in your side”
[06:48.30]”Yeah but you're like bringing up ******* dinosaurs
[06:50.40]Like we could have shared the earth with them nobody knows”
[06:52.50]“Yeah, there is hard soil evidence girl
[06:55.60]Like what's next you don't **** with Pangaea?”
[06:58.30]She like ”Let’s change the subject”
[07:00.00]“Ok...”
[07:00.50]This ***** don't know about Pangaea, uhm...
[07:02.00]Brain leave it alone
[07:05.30]“I'm starving, are you hungry by chance?”
[07:07.90]”Oh, my God, I'm so hungry”
[07:09.40]“Yes, do you wanna get a pizza?”
[07:11.40]”**** yeah”. “**** yeah, I'm on it
[07:14.50]Also I'm sorry about that whole interrogation thing”
[07:16.10]”Come on dude I'm a grown up, I'm capable of having intelligent conversations”
[07:21.30]“Okay, I just... **** it
[07:23.40]Okay back to this pizza I lean pepperoni”
[07:25.60]”Ugh”
[07:26.70]“Sausage?”
[07:27.30]”How can you eat that ****?”
[07:28.60]“No, no, no, this not Dominoes
[07:30.30]This legit, is high quality meat and ****”
[07:33.50]”No, no, I'm vegetarian”
[07:37.10]“Oh right, well we can get half pepperoni
[07:41.40]And half of whatever you like”
[07:43.30]”Uh, ew, I can't have that ****
[07:46.80]In the same box”
[07:48.60]“Seriously? You're that against meat?”
[07:51.60]”No, I'm that against us being gluttonous
[07:53.50]Thinking that animals live on this earth to get eat”
[07:56.80]“Okay, is it how we treat them?”
[07:58.70]”Uh, that sure doesn't help”
[08:00.70]“Ok...”
[08:01.20]She like ”I'm not opposed to us hunting
[08:04.20]But now we not trackin' them down
[08:05.80]We just breed them to eat
[08:06.90]That's disgusting
[08:08.70]You should honestly read on the subject”
[08:10.40]“Alright, hold up
[08:11.30]Just because we're not running around with a bow and arrow
[08:13.40]Doesn't mean we're not hunting these *****ens
[08:14.70]We just set the place to do our hunting intelligently enough
[08:17.20]To manipulate these animals and get them to do exactly what we want”
[08:20.20]”That's my point we just incubate animals
[08:21.90]Instead of just letting them live how they come”
[08:24.10]“But, that's just your God at work, *****
[08:26.90]Why we go hard on earth
[08:28.60]What you think would happen right now
[08:29.90]If you left my place
[08:30.90]And there were like three wolves waiting for you”
[08:32.80]”Wolves?”
[08:33.40]“*****, they would tear your*****up
[08:35.80]Viciously
[08:36.60]Like they would eat your *******” (And your *****)
[08:38.80]“That's what they do” (And your face and ****)
[08:40.90]“Humans are smarter *****
[08:42.00]That's what we do”
[08:43.50]She like ”Apples to oranges”
[08:45.00]“*****, that phrase don't make no sense
[08:46.30]Why can't fruit be compared?”
[08:48.00]She like ”I'm gonna leave”
[08:49.40]“There's just all of these conflicting principles”
[08:51.40]”Right, enjoy your pepperoni pizza”
[08:53.50]“I will, that's my God-given right”
[08:56.60]She like ”Where is my bag?”
[08:58.80]“Oh, that ******* one next to the trash?
[09:01.30]That's the one right? Made out of cow, I think?”
[09:04.10]”Ugh, why are there no Uber's in this area?”
[09:06.20]“So you don't eat the meat, you just be wearing the ****”
[09:09.90]”I'm not listening dude”
[09:11.00]“That's barbaric as ****
[09:13.20]Do you come from the vikings?”
[09:14.60]”Why are you even still talking?”
[09:15.60]“Do you take peoples land?”
[09:16.60]”I'm not listening dude”
[09:17.90]“Do you **** with the war?”
[09:19.20]”How are there no Ubers anywhere?”
[09:20.90]“Just download Lyft, they are bigger in presence out here”
[09:24.20]”I don't wanna add **** to my phone”
[09:26.20]“Okay, the choices are clear, hoe
[09:28.30]Ubers are not around here, hoe
[09:30.50]Taxis will come but they real slow”
[09:32.80]And the brain gotta ****
[09:35.10]T minus five till the brain gotta ****
[09:37.10]”I just downloaded Lyft, but it's being so glitchy”
[09:40.90]“Uh, look do you just want to sleep here?”
[09:43.50]”Uh, no thanks”
[09:44.40]“It's past 2 am”
[09:45.40]”I'm not sharing a bed with you”
[09:46.90]“You can sleep in my bed, I'll just sleep on the floor”
[09:50.60]”Fine, you're sure?”
[09:53.30]“Yeah, it's cool
[09:54.20]I won't throw you out to the wolves”
[09:55.80]”Oh, my god, you are so annoying”
[09:56.90]“I couldn't help myself
[09:58.40]But can you at least throw me a pillow?”
[10:01.60]I'm just pillow talking with a *****, ayy
[10:06.00]I'm just pillow talking with a *****, ayy (Do you **** with the war?)
[10:10.70]I just finished spazzing on a *****, ayy
[10:15.30]Now I'm pillow talking with a *****
[10:22.00]Brain gotta ****, still
[10:26.30]Please don't ******* the brain
[10:30.90]Please don't ******* the brain
[10:38.00]Hold on, is that my Lyft? I don't know if I...
[10:40.10]Nah, I got a pizza
[10:42.10]Full pepperoni too
[10:43.90]So, you're not gonna wanna be a part of it
[10:46.50]But first you should ****
[10:48.60]Please don't ******* the brain
[10:51.20]By RentAnAdviser.com
Note: some words might be censored in above Lyrics & subtitles for preview only. Uncensored versions of lyrics, subtitles are below. Subtitle may need a correction, you can send a correction to info [@] rentanadviser.com, or you can create your own subtitle by using the Subtitle Maker for Music videos (free) application.
ENABLE javascript in your browser!

Lil Dicky - Pillow Talking feat. Brain (Official Music Video) Lyrics (*.LRC)

▼ Lil-Dicky-Pillow-Talking-feat.-Brain-(Official-Music-Video).lrc Lyrics (.LRC) (Simple)

▼ Lil-Dicky-Pillow-Talking-feat.-Brain-(Official-Music-Video).lrc Lyrics (.LRC) (ADVANCED)

▼ Lil-Dicky-Pillow-Talking-feat.-Brain-(Official-Music-Video).srt Subtitle (.SRT)

▼ Lil-Dicky-Pillow-Talking-feat.-Brain-(Official-Music-Video).vtt WebVTT (.vtt) (Web Video Text Tracks)

NOTE: If you need another subtitle file format, use the open source Subtitle Edit application.

You can use the Kripto Video Protector & Media Player to watch music videos with subtitles, listen audio music files with Synchronized Lyrics (.LRC) or with Subtitle (.SRT) file. You can also get subtitles for your movies or TV series automatically with the application.

YOU PROMISE AND AGREE THAT YOU WILL USE THE SUBTITLES ONLY FOR YOUR OWN PERSONAL, NON-COMMERCIAL USE AND THAT YOU WILL NOT REDISTRIBUTE OR UPLOAD THEM ON THE INTERNET WITHOUT PERMISION. THANK YOU.

Home | Contact | Privacy Policy