DaBaby - BESTIE feat. NBA Youngboy (Official Video) Lyrics (*.LRC)

You should type search queries like singer name AND song name or full song name. Alternatively DROP MEDIA FILE HERE
Artists: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | #

Singer: DaBaby | Song: BESTIE feat. NBA Youngboy (Official Video)

DaBaby - BESTIE feat. NBA Youngboy (Official Video) Lyrics (.LRC)

[00:00.00]by RentAnAdviser.com
[00:04.10]Yeah, both of 'em bad, saditty (Yeah)
[00:06.40]Shakin' their*****and ******* (Go)
[00:07.60]No, I'm not needin' a pass for cities
[00:09.00]I'm in the V with a blammer with me
[00:10.50]Monique got some **** she playin' in the whip
[00:12.20]TT just went and got some brand new hair (Let's go)
[00:14.10]I know I had them fire hoes mad at me
[00:15.50]But you can't turn this ***** up without Baby, I got 'em like
[00:17.20]She wanna link with her bestie and turn up (Let's go)
[00:18.90]Wanna link with her bestie and turn up
[00:20.50]Some of 'em got that*****and all of 'em pretty
[00:22.40]Got that bag and all saditty
[00:23.80]She told me, "Just hit me, " I come to her city
[00:25.40]I'm tryna go shoppin', I'm bringin' her with me
[00:27.00]In my cup, pour that purple, she **** with the Henny
[00:28.70]Party, I'm spinnin' the bottle with *******
[00:30.40]Freaky, I'm ******' with all of these *****
[00:32.00]I'm tweakin', I'm givin' 'em all of them Xannies
[00:33.60]She wanna take her a pic' on her iPhone
[00:35.20]Can't get in it, I never once hit it
[00:36.90]You know how these people be think
[00:38.50]We can stay as just friends, they gon' say that we **** around
[00:40.30]At the loft, hit her up 'fore I lay it down
[00:41.70]Uber Eat, I'm too high, gotta bring it down
[00:43.30]We gon' smoke out the pound, gotta break it down
[00:44.90]I wake up and get dressed, then I run it up
[00:46.50]And her brother a *****, he won't come in here
[00:48.10]Don't tell me no when I'm ************* talkin' to her
[00:49.90]**** around, I get mad and I bat you up
[00:51.50]Took a right from my ex, I'm a vet', had to ****** up
[00:53.70]Had to look at the calendar
[00:54.90]Twenty Ms and *****, I think I ain't rich enough
[00:57.00]Two Ms in real estate, gotta buy me some more
[00:59.10]I be buildin' my listin' up
[00:59.90]Late night with the baddest *******
[01:01.30]They all can get it, a hunnid percent if I'm feelin' her
[01:03.30]Yeah, both of 'em bad, saditty (Yeah)
[01:05.40]Shakin' their*****and ******* (Go)
[01:07.00]No, I'm not needin' a pass for cities
[01:08.20]I'm in the V with a blammer with me
[01:09.70]Monique got some **** she playin' in the whip
[01:11.40]TT just went and got some brand new hair (Let's go)
[01:13.10]I know I had them fire hoes mad at me
[01:14.60]But you can't turn this ***** up without Baby, I got 'em like
[01:17.90]I like 'em nasty, ******, ratchet (Yeah, nasty)
[01:20.20]***** better on top
[01:21.00]I know she ain't ******', I ain't even finna ask her (Nah, *****, **** that)
[01:23.50]Got me sittin' in the car
[01:24.30]All this ******* ice on, hittin' in the dark
[01:25.90]Big pretty-ass whip, don't make no sense
[01:27.50]Gotta have somebody hop out to put the ***** in park (Hah, damn)
[01:29.30]I can't lie, I be doin' too much
[01:31.20]You caught me in the room, you a ****
[01:33.20]Keep it real, don't you lie to me, baby (Keep it real)
[01:34.70]But that's only if I'm in the mood
[01:36.30]****, I feel her legs through the day
[01:38.00]I think one of 'em be borin' so I'ma need two
[01:39.60]******* on me and that stick
[01:40.70]Got both hoes ******' on me and it's lit, goin' Baby like, yeah
[01:43.30]Yeah, both of 'em bad, saditty (*****)
[01:44.90]Shakin' their*****and ******* (Go)
[01:46.20]No, I'm not needin' a pass for cities (Yeah)
[01:47.60]I'm in the V with a blammer with me
[01:49.20]Monique got some **** she playin' in the whip
[01:50.80]TT just went and got some brand new hair (TT, go, go)
[01:52.40]I know I had them fire hoes mad at me (Go)
[01:54.10]But you can't turn this ***** up without Baby, I got 'em like (Go, go, go)
[01:58.20]But you can't turn this ***** up without Baby, I got 'em like (Go, go, go)
[02:01.30]I like 'em nasty, ******, ratchet (Yeah, nasty)
[02:03.00]***** better on top
[02:04.60]I know she ain't ******', I ain't even finna ask her (Nah, *****, **** that)
[02:06.30]But you can't turn this ***** up without Baby, I got 'em like (Go, go, go)
[02:09.50]I like 'em nasty, ******, ratchet (Yeah, nasty)
[02:11.20]***** better on top
[02:12.70]I know she ain't ******', I ain't even finna ask her (Nah, *****, **** that)
[02:14.50]But you can't turn this ***** up without Baby, I got 'em like (Go, go, go)
[02:18.20]I like 'em nasty, ******, ratchet (Yeah, nasty)
[02:20.50]***** better on top
[02:21.30]I know she ain't ******', I ain't even finna ask her (Nah, *****, **** that)
[02:23.10]But you can't turn this ***** up without Baby, I got 'em like (Go, go, go)
[02:27.10]by RentAnAdviser.com
Note: Bad words replaced with ***** in above Lyrics or subtitles for preview only. You can get the uncensored version of lyrics, subtitles below.
ENABLE javascript in your browser!

DaBaby - BESTIE feat. NBA Youngboy (Official Video) Lyrics (*.LRC)

▼ DaBaby-BESTIE-feat.-NBA-Youngboy-(Official-Video).lrc Lyrics (.LRC) (Simple)

▼ DaBaby-BESTIE-feat.-NBA-Youngboy-(Official-Video).lrc Lyrics (.LRC) (ADVANCED)

▼ DaBaby-BESTIE-feat.-NBA-Youngboy-(Official-Video).srt Subtitle (.SRT)

▼ DaBaby-BESTIE-feat.-NBA-Youngboy-(Official-Video).vtt WebVTT (.vtt) (Web Video Text Tracks)

NOTE: If you need another subtitle file format, use the open source Subtitle Edit application.

You can use the Kripto Video Protector & Media Player to watch music videos with subtitles, listen audio music files with Synchronized Lyrics (.LRC) or with Subtitle (.SRT) file. You can also get subtitles for your movies or TV series automatically with the application.

YOU PROMISE AND AGREE THAT YOU WILL USE THE SUBTITLES ONLY FOR YOUR OWN PERSONAL, NON-COMMERCIAL USE AND THAT YOU WILL NOT REDISTRIBUTE OR UPLOAD THEM ON THE INTERNET WITHOUT PERMISION. THANK YOU.
Watch on YouTube: DaBaby BESTIE feat. NBA Youngboy (Official Video) (sorted by view count)
Watch on YouTube: DaBaby BESTIE feat. NBA Youngboy (Official Video) (sorted by relevance)

Warning!

Subtitle may need a correction, you can send a correction to info [@] rentanadviser.com, or you can create your own subtitle by using the Subtitle Maker for Music videos (free) application.


You may need below programs to create subtitle for music videos and audio music files and listen music videos and audio music files with subtitle or lyrics (.LRC) file.

  1. You can create subtitles (.SRT) and synchronized lyrics file (.LRC) for music videos and audio music files for free with Subtitle Maker
  2. You can convert music videos to audio MP3 (or any other audio formats) with Audio converter, Video to mp3 converter.
  3. You can watch music videos with subtitle or listen audio music files with synchronized lyrics file with Kripto Video Protector & Media Player.
  4. You can synchronize subtitles and lyrics (.LRC) with video or audio file with Subtitle Synchronizer.
  5. Watch movies as dubbed in your native language by using Text to speech to speak aloud subtitle of the video. This feature is very helpful for people with vision, slow reading or similar problems. Text to speech movie dubber.

Home | Contact | Privacy Policy