About -  Contact

Rihanna - Rehab ft. Justin Timberlake Lyrics & Subtitles

For performance reason maximum 100 search results will be shown. So you should type search queries like singer name AND song name or full song name. E.g. Shakira Addicted or full song name like Can't Remember to Forget. Alternatively you can

Singer: Rihanna | Song: Rehab ft. Justin Timberlake

Rihanna - Rehab ft. Justin Timberlake Subtitle (.SRT)

0
00:00:45,854 --> 00:00:46,853
Baby‚ baby

1
00:00:46,957 --> 00:00:51,756
When we first met‚ I never
felt something so strong

2
00:00:51,968 --> 00:00:54,867
You were li*****e my lover
and my best friend

3
00:00:55,057 --> 00:00:57,556
All wrapped in one with a ribbon on it

4
00:00:57,766 --> 00:01:00,765
And all of a sudden you went and left

5
00:01:00,969 --> 00:01:02,868
I didn′t *****now how to follow

6
00:01:03,058 --> 00:01:04,957
It is li*****e a shoc***** that spun me around

7
00:01:05,151 --> 00:01:06,750
And now my heart′s dead

8
00:01:06,960 --> 00:01:09,159
I feel so empty and hollow

9
00:01:09,367 --> 00:01:12,566
And I never gave myself to another
the way I gave it to you

10
00:01:12,754 --> 00:01:15,653
You don′t even recognize the
ways you hurt me‚ do you?

11
00:01:15,857 --> 00:01:18,556
It is gonna ta*****e a miracle
to bring me bac*****

12
00:01:18,760 --> 00:01:20,559
And You are the one to blame

13
00:01:20,769 --> 00:01:21,706
And now I feel li*****e

14
00:01:21,756 --> 00:01:24,355
Oh‚ You are the reason
why I am thin*****ing

15
00:01:24,561 --> 00:01:28,060
I don′t wanna smo*****e on these
*****ettes no more

16
00:01:28,266 --> 00:01:30,765
I guess that′s what I get
for wishful thin*****ing

17
00:01:30,949 --> 00:01:34,048
I should have never let
you enter my door

18
00:01:34,254 --> 00:01:37,253
Next time you wanna go on and leave

19
00:01:37,467 --> 00:01:39,966
I should just let you go on and do it

20
00:01:40,158 --> 00:01:43,757
′Cos now I am using li*****e I bleed

21
00:01:43,965 --> 00:01:46,664
It is li*****e I chec*****ed into rehab

22
00:01:46,860 --> 00:01:50,459
And‚ baby‚ You are my disease

23
00:01:50,663 --> 00:01:52,862
It is li*****e I chec*****ed into rehab

24
00:01:53,056 --> 00:01:56,255
And‚ baby‚ You are my disease

25
00:01:56,457 --> 00:01:58,556
I gotta chec***** into rehab

26
00:01:58,768 --> 00:02:02,567
′Cos‚ baby‚ You are my disease

27
00:02:02,765 --> 00:02:04,364
I gotta chec***** into rehab

28
00:02:04,554 --> 00:02:09,553
′Cos‚ baby‚ You are my disease

29
00:02:09,755 --> 00:02:12,754
Damn‚ ain′t it crazy when
You are love swept?

30
00:02:12,960 --> 00:02:15,859
You had do anything for
the one you love

31
00:02:16,057 --> 00:02:18,556
′Cos anytime that you needed
me I had be there

32
00:02:18,764 --> 00:02:21,363
It is li*****e you were my favorite ****

33
00:02:21,559 --> 00:02:23,958
The only problem is that
you was using me

34
00:02:24,164 --> 00:02:27,163
In a different way than
I was using you

35
00:02:27,357 --> 00:02:29,956
But now that I *****now It
is not meant to be

36
00:02:30,166 --> 00:02:33,165
It gotta go‚ I gotta wean
myself off of you

37
00:02:33,361 --> 00:02:36,360
And I never gave myself to another
the way I gave it to you

38
00:02:36,566 --> 00:02:39,665
You don′t even recognize the
way you hurt me‚ do you?

39
00:02:39,855 --> 00:02:42,454
It is gonna ta*****e a miracle
to bring me bac*****

40
00:02:42,660 --> 00:02:44,559
And You are the one to blame

41
00:02:44,769 --> 00:02:45,406
′Cos now I feel li*****e

42
00:02:45,456 --> 00:02:48,355
Oh‚ You are the reason
why I am thin*****ing

43
00:02:48,555 --> 00:02:51,654
I don′t wanna smo*****e on these
*****ettes no more

44
00:02:51,858 --> 00:02:54,657
I guess that′s what I get
for wishful thin*****ing

45
00:02:54,853 --> 00:02:57,952
I should have never let
you enter my door

46
00:02:58,166 --> 00:03:01,165
Next time you wanna go on and leave

47
00:03:01,361 --> 00:03:03,960
I should just let you go on and do it

48
00:03:04,164 --> 00:03:07,063
′Cos now I am using li*****e I bleed

49
00:03:07,253 --> 00:03:10,352
It is li*****e I chec*****ed into rehab

50
00:03:10,568 --> 00:03:12,767
And‚ baby‚ You are my disease

51
00:03:12,967 --> 00:03:16,566
It is li*****e I chec*****ed into rehab

52
00:03:16,760 --> 00:03:20,259
And‚ baby‚ You are my disease

53
00:03:20,465 --> 00:03:22,564
I gotta chec***** into rehab

54
00:03:22,750 --> 00:03:26,349
′Cos‚ baby‚ You are my disease

55
00:03:26,559 --> 00:03:28,358
I gotta chec***** into rehab

56
00:03:28,566 --> 00:03:30,165
′Cos‚ baby‚ You are my disease

57
00:03:30,353 --> 00:03:33,652
(Uh‚ uh‚ now‚ ladies‚ gimme that)

58
00:03:33,850 --> 00:03:38,449
Oh‚ oh‚ oh‚ oh‚ oh Oh oh‚ oh‚ oh‚ oh

59
00:03:38,659 --> 00:03:39,758
(Uh‚ now gimme that)

60
00:03:39,968 --> 00:03:45,267
Oh‚ oh‚ oh‚ oh‚ oh Oh oh‚ oh‚ oh‚ oh

61
00:03:45,463 --> 00:03:48,762
Oh‚ You are the reason
why I am thin*****ing

62
00:03:48,964 --> 00:03:51,563
I don′t wanna smo*****e on these
*****ettes no more

63
00:03:51,755 --> 00:03:54,554
I guess that′s what I get
for wishful thin*****ing

64
00:03:54,756 --> 00:03:57,855
I should have never let
you enter my door

65
00:03:58,067 --> 00:04:01,266
Next time you wanna go on and leave

66
00:04:01,462 --> 00:04:03,861
I should just let you go on and do it

67
00:04:04,051 --> 00:04:07,450
′Cos now I am using li*****e I bleed

68
00:04:07,654 --> 00:04:10,453
It is li*****e I chec*****ed into rehab

69
00:04:10,669 --> 00:04:14,268
And‚ baby‚ You are my disease

70
00:04:14,464 --> 00:04:16,263
It is li*****e I chec*****ed into rehab

71
00:04:16,453 --> 00:04:20,052
And‚ baby‚ You are my disease

72
00:04:20,254 --> 00:04:22,353
I gotta chec***** into rehab

73
00:04:22,549 --> 00:04:26,248
′Cos‚ baby‚ You are my disease

74
00:04:26,456 --> 00:04:28,355
I gotta chec***** into rehab

75
00:04:28,559 --> 00:04:33,558
′Cos‚ baby‚ You are my disease

76
00:04:34,556 --> 00:04:43,555
www.RentAnAdviser.com

Note: Some bad words might be displayed like ***** in above subtitles and lyrics because of Google adsesne restriction. You can use download buttons to get original subtitle and lyric files.
ENABLE javascript in your browser!

Rihanna - Rehab ft. Justin Timberlake Lyrics & Subtitles

Rihanna-Rehab-ft.-Justin-Timberlake.srt Subtitle (.SRT)

Rihanna-Rehab-ft.-Justin-Timberlake.lrc Lyrics (.LRC) (ADVANCED)

Rihanna-Rehab-ft.-Justin-Timberlake.lrc Lyrics (.LRC) (Simple)

DOWNLOADING SUBTITLES MEANS THAT YOU PROMISE AND AGREE THAT YOU WILL USE THE SUBTITLES ONLY FOR YOUR OWN PERSONAL, NON-COMMERCIAL USE AND THAT YOU WILL NOT REDISTRIBUTE OR UPLOAD THEM ON THE INTERNET WITHOUT PERMISION. THANK YOU.

You can use the Kripto Video Protector & Media Player to watch music videos with subtitles, listen audio music files with Synchronized Lyrics (.LRC) or with Subtitle (.SRT) file. You can also download subtitles for your movies or TV series automatically with the application.

New Subtitles

Watch on YouTube: Rihanna Rehab ft. Justin Timberlake (sorted by view count)
Watch on YouTube: Rihanna Rehab ft. Justin Timberlake (sorted by relevance)
Note:Download video and music files with subtitles from YouTube and other websites for free with YouTube Video downloader.

Warning!

Subtitle may need a correction, you can send a correction to info [@] rentanadviser.com, or you can create your own subtitle by using the Subtitle Maker for Music videos (free) application.


You may need below programs to create subtitle for music videos and audio music files and listen music videos and audio music files with subtitle or lyrics (.LRC) file.

  1. Download video and music files with subtitles from YouTube and other websites for free with YouTube Video downloader.
  2. You can create subtitles (.SRT) and synchronized lyrics file (.LRC) for music videos and audio music files for free with Subtitle Maker
  3. You can convert music videos to audio MP3 (or any other audio formats) with Audio converter, Video to mp3 converter.
  4. You can watch music videos with subtitle or listen audio music files with synchronized lyrics file with Kripto Video Protector & Media Player.
  5. You can synchronize subtitles and lyrics (.LRC) with video or audio file with Subtitle Synchronizer.
  6. Download subtitles for your movies or TV series automatically by movie name or movie hash code or episode number. Subtitle Downloader.
  7. Watch movies as dubbed in your native language by using Text to speech to speak aloud subtitle of the video. This feature is very helpful for people with vision, slow reading or similar problems. Text to speech movie dubber.

Download Kripto Video Protector & Media Player and place subtitle (*.srt) files in the same directory of video file. In this way, subtitles will be automatically detected by the player like image shown below.

  • watch music videos with subtitle

    watch music videos with subtitle
  • listen audio music files with subtitle or lyrics

    listen audio music files with subtitle or lyrics

blog comments powered by Disqus